מי אני?

מאיה יופה. מעצבת ב 'STORY' בת 28, בלוגרית אופנה ומייקרית בשאר הזמן.

 

dganita_maya

 

את מי הערצת בילדותך?

אף פעם לא הערצתי אף אחד,  אבל אחת הדמויות שהכי השפיעו עליי היא אמלי פולן (מהסרט אמלי). כמובן שהיא אינה דמות אמיתית, אבל היה בה את כל מה שהייתי צריכה כדי להסתכל על החיים אחרת. היא גרמה לי לרצות חיים קטנים ומאושרים, להסתפק באהבה טובה ולפזר גם קצת טוב מסביב.

על מה חלמת בילדותך?

כשהייתי ילדה משקפופרית חלמתי להיות אופטומטריסטית, לימים הבנתי שמה שעניין אותי היה שלב בחירת המשקפיים, ואז התחלתי ללמוד עיצוב, בתקווה לעצב משקפיים מדהימים. משקפיים עוד לא עיצבתי, אבל נעליים, ריהוט, צעצועים וכלי אפייה כן עיצבתי אז אני בטוחה שגם את זה אני אגשים יום אחד.

מהו המקום הכי מעורר השראה מבחינתך?

כשאני מרגישה שאני מתרוקנת אני טסה לפריז. לפעמים אני רק רוצה לשבת בקפה ולראות מה אנשים לובשים, או איך בנות סידרו את השיער, או מה קנו במאפייה. זה כבר נותן לי המון השראה. כשזה לא מתאפשר – אני מסתפקת בדפדוף/קריאה אדוקה מגזין KINFOLK

מה אנשים לא יודעים עליך?

אני רוצה לחשוב שהצלחתי לחשוף חלקים נכבדים מחיי ומנפשי בארבע השנים שאני בלוגרית. ובכל זאת, הרבה אנשים כנראה לא יודעים שעבדתי בעגלות. במשך חצי שנה מכרתי מסלסלי שיער ואפילו הייתי שיאנית מנצ'סטר לשנת 2008. מביך!

למי אני רוצה להגיד תודה?

אחרי השנה הזו אני חושבת שהכי מגיעה תודה לבן הזוג שלי. אנחנו מכירים הרבה שנים אבל השנה הוא נאלץ להיות הקרקע היציבה של שנינו בכל המובנים והוא עמד במשימה בגבורה. הוא לחלוטין העוגן של חיי.

מה אני מאחלת לעצמי לשנה הקרובה?

אני מאחלת לעצמי להמשיך ליצור, בעבודה או בבית, לטייל במקום אחד חדש ולהיות מוקפת באהובים עליי.

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.