סדנת צילום בבולגריה

הגשמתי חלום, ובגיל 40 רכשתי לעצמי מתנת יום הולדת נפלאה: מצלמה שעליה חלמתי עשור. וכמו בחלומות, נתקלתי בבלוג מקסים של צלמת מוכשרת, המעבירה סדנאות צילום בכפר נידח בבולגריה. ארזתי תיק, (שווה במיוחד! לאתר המעצבת לחצו כאןד! ) חברה ובת דודה וטסתי לחוויה מסעירה במיוחד.

3 שעות טיסה פלוס 4 שעות נסיעה בדרכים עקלקלות, הובילו אותנו לכפר שנראה כאילו הזמן בו עצר מלכת לפני כמה עשרות שנים,  כך גם נעצר המירוץ היום-יומי של חיינו. הגענו לכפר מרוחק בצפון בולגריה. שקט ושלווה.  כביש חצי סלול חוצה את הכפר, סביבו בתים קטנים עם ערוגות. ביקתות פשוטות. אנשים רגועים ולא ממהרים לשום מקום. אישה מבוגרת קוטפת גבעולי כרישה, ואחת אחרת נהנית מקרני השמש בקור המקפיא. אין אינטרנט. אין לחץ. הכל פשוט ולא מנקר עיניים.

IMG_3783

IMG_3592

IMG_3460

התמסרנו לשקט, ללמידה ולצילום.  שלושה ימים מלאים בתקתוקי מצלמה, סטיילינג, נשים, פטפוטים ואוכל בולגרי משובח.

אפרת לוזונב, צלמת לייפסטייל בוגרת בצלאל, בעלת הבלוג הנפלא "MY LOVELY MESS" ׁ(לבלוג של אפרת) הראתה לנו את הדרך היפה לליבה של המצלמה. מושגים כמו צמצם, מהירות חשיפה ו ISO מעולם לא היו פשוטים יותר.  אפרת יצרה עבורנו עולם אסטטי מופלא, מעוצב ומשמח, עמוס בפריטים שווי לב ונפש, הרמוניה מרהיבה של חפצים, כלים, תכשיטים ועוד אקססוריז שהשלימו תמונה מופלאה.

IMG_3639

והנשים? אוסף מרשים של נשים כשרוניות ונעימות, כולן עזבו את הבית והמשפחה, הגיעו לשאוף אוויר, לצלם, להתנתק, ולפרגן אחת לשנייה. אין כמו נשים!

IMG_4097IMG_4153

4 תגובות

  1. מיקי ברקוביץ

    איזה כיף שהגשמת חלום…כל דבר שהחלטת לגעת בו הצלחת…את פשוט כישרון, התמונות מהממות ואין ספק שמשקפות את הרוגע והשקט

  2. ורד

    התמונות מקסימות! אשמח לשמוע על פרטים נוספים בנוגע לסדנה קרובה , תאריכים , פעילות , עלויות וכו' . תודה רבה ! להשתמע !!!

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.