מיקה דרימר -אמנית הנעליים

מיקה דרימר אמנית הנעליים החלה את דרכה כאמנית קרמיקה, והתמחתה בפיסול שמלות מפוארות בטכניקה ייחודית.  השמלות, שנראו כמו עשויות מטקסטיל יוקרתי, הוצגו בגלריות ובתערוכות רבות מסביב לעולם. לפני כשלוש שנים, בסיומה של תקופה לא פשוטה מבחינה אישית, החליטה להגשים חלום ונרשמה ללימודי עיצוב נעליים ב"הגילדה - בית הספר לאופנה ועיצוב"

 




בתחילת שנת 2017, בסיומו של תהליך ארוך של יצירה ולמידה, מיקה השיקה מותג נעליים חדש, צבעוני ומרגש.  מאז הספיקה לעצב 2 קולקציות מרהיבות. הראשונה, קולקציית סתיו חורף, המורכבת מ 12 דגמים. מכל דגם ייצרה מיקה 12 זוגות בלבד. אוסף הנעליים כמו מספר סיפור על "שלכת" אישית, על מעבר מהסתיו לחורף, וזאת לאחר מסע אישי מעצים ומלמד, בו שזורים אומץ, חלומות, עצמאות, נחישות, העצמה וגם אכזבות. לאחר מסע זה, הגיחה לעולם קולקצייה צבעונית ורעננה, המשדרת בעיקר אופטימיות ושמחה.




לאחרונה השיקה דרימר, קולקציית קיץ צבעונית ומשמחת בהשראת השחקנית סופיה לורן. הנעליים הקייציות מאופיינות בשילובי צבעים לא שיגרתיים, גזרות פיסוליות והרבה שמחה. שנים רבות ששירים מפסטיבל סאן - רמו מתנגנים למיקה בראש, סרטים איטלקיים מרגשים אותה, וכמובן, האופנה האיטלקית שהשפיעה על העיצוב והעשייה. בילדותה, טרום עידן הטכנולוגייה והיוטיוב, הקולנוע היווה את מרכז התרבות של מיקה, לורן השחקנית תפסה את ליבה ואת עינייה, והקולקצייה החדשה מביאה לנו ניחוחות איטלקיים של פעם, ממש לכבוד הימים ההם. 



הסטודיו והבוטיק נמצאים ברחוב וינגייט 17 הרצליה פיתוח

לעמוד הפייסבוק של מיקה דרימר

 


4 תגובות

  1. ליאור

    הנעליים מהמממממממות,
    בהזדמנות ראשונה, אבוא למדוד,
    מכירה את מיקה שנים רבות , למדתי אצלה קורס עיצוב, כאשר הייתה ירושלמית, היה מקסים ביותר, נוסטלגיה…

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.